tisdag 28 februari 2012

Hjälp vad ska jag packa!!

Idag har lilla hjärtat och jag varit på babysång. Sen efter att ha hämtat Nessie var det bara hem för att börja packa. För i morgon styr bilen mot Stockholm. Men jag har varit så galet trött idag och hjärnan funkade bara inte! Vad skulle jag packa!? Jag hoppas jag fått med det viktigaste i allefall. Vad ska vi hitta på i Stockholm då? Jo barnen och jag ska åka och hälsa på min syster och hennes familj. Ska bli både kul och skönt att komma iväg. Men jag fick ångest då jag tankade bilen och bara en halv tank kostade över 400 spänn! Galet dyrt att köra bil nu förtiden! Skulle kanske bokat tågbiljet i stället. Men men. Nä nu ska jag försöka sova så jag orkar köra i morgon. Får hoppas det blir en lugn natt. Men det blir väl som de senaste månadernas nätter, då lillan vaknar ca 1 gång i timmen. Kanske inte så konstigt att man är trött. Sov gott! Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Du din lilla sötnöt, måste varit länge sedan du tankade;) En annan tankar si så där nån gång i veckan och fyller en tank för minst 800;)
    Hoppas ni får en riktigt trevlig vistelse i Stockholm nu och njut och ha det bra!!!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera