lördag 25 februari 2012

När hjärnan går på högvarv!!

Det blev en trevlig eftermiddag/kväll hos mina söta svärföräldrar igår. Vi fick god mat och prinsessbakelse till äran för vår lilla prinsessa som fötts. Vad tycker ni om den lilla prinsessans namn? Estelle, visst är det fint! Trots att jag inte kunde somna förren runt runt två igår och efter det vart vaken i stort sett en gång i timmen hela natten. Så kan jag inte sova nu. Hjärnan går värkligen på högvarv, presis som igår kväll när jag försökte sova. Å det är inte riktigt läge för det när man har en liten bökfisa här hemma. När ska det vända! Nån gång måste det väl ändå göra det. För nu börjar jag bli rätt slut av att knappt få sova några sammanhängande timmar. Vad funderar jag då på? Jo en massa saker, men inatt har det framförallt varit Samlies rum. Så mycket idéer om hur jag ska inreda. Nu vet jag hur Sallies säng ska se ut, men det blir nog inte lätt att hitta nån sån. Men jag kommer leta efter en gammal säng med mycket detaljer. Den ska sen målas vit. Hittade precis en sån i går kväll när jag bloggade runt. Å den var bara så galet fin! Min ide med hennes rum är att det ska gå i lite gammal och vit stil, med lite inslag av rosa. Fönsterlampan ska bytas ut till en vit gammaldags, med nån söt lampskärm. Och så har jag hittat ett par änglar som skulle bli så fina på en liten hylla. Hittade en massa fint i Jotex katalogen. Men det blir ju galet dyrt allt jag vill ha. Men lite tror jag nog allt jag beställer. Jag är galet sugen på att hugga in och börja måla Sallies rum nu. Får se om jag hinner idag eller om jag kanske börjar i mon. Nu ska det bli vitt! Idag ska vi ut och äta på restaurang med med mina söta svärföräldrar, för att fira Robert. Ska bli så trevligt! Nä nu tror jag att jag ska gå upp och göra lite nytta. Ha en toppen dag! Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Kommer säkert bli superfint i Sallies rum! Ta det lilla lugna bara så du kan sova om nätterna vännen!
    Kram på dig!

    SvaraRadera