tisdag 13 mars 2012

Fullt upp

Idag har jag haft fullt upp. Morgonen började med att lämna Nessie i skolan. Sen hem en sväng för att äta lite frukost. Sen iväg på babysång. Tycker faktist det är mysigt att sjunga och träffa lite andra mammor. Efter sång och fika stund var det dags att hämta Nessie i skolan. Men när jag skulle hämta henne ville hon följa med en kompis hem, så jag fick gå hem utan henne. Jag gick hem och åt lite lunch och sen passade jag på att gå en promenad i det härliga vädret medans lillan sov. Så underbart skönt det har varit idag. Lillan fortsatte sova när vi kom hem så då passade jag på att putsa insidan på fönsterna. Får ta utsidan nån annan dag. Och tro mig, det behövs verkligen! Sen nu i kväll har jag varit på föräldramöte. Så det var skönt att få krypa ner i sängen. I mon ska Nessie klippa sig, nått jag oxå skulle behöva! Nu är det dags att sova. Natti natti! Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Här behövs fönstrena också putsas om du är sugen;)) Ska int göra det för allvarligt, de ska ju bytas här i maj ssn ju:)
    Kommer ni till dansen imorgon? Fika kanske?
    Är lite hängig idg, men hoppas det går över tills imorgon..
    Nattelinatt!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Tack för idag! Trevligt med en fika :) kram

    SvaraRadera