onsdag 28 maj 2014

Tänk va tiden springer iväg! Å en ny bebis på väg!

Det var nästan ett år sen jag skrev nu. Antar att tiden å orken gjort att det lagts lite på is. Men nu ligger jag här i soffan å skriver ett nytt i allefall. Min stora tjej har hunnit bli 9 år å den lille är 2,5. Å i morgon är vår bebis beräknad att komma. I söndags gick slemproppen och igår satte det igång i magen. Trodde nog att den lille rackarunge skulle vara påväg då men Eftr jag ringt hem både Robert o mormor hit så dalade det av och inatt har det varit helt lugnt. Den kom inte på syrrans pojks dag i allefall. Så de får varsin dag. Han fyllde 3 år igår. Ska min lilla snäcka bli stor nu!? Det är nog det jag är mest rädd för, att hon blir så stor på en gång. Att den lille kommer kräva så mycket att hon kommer bli åsidosatt. Men jag ska försöka lägga så mycket tid å kärlek jag kan åt alla mina älsklingar. Vi får väl se vad som händer under dagen. Jag får väl ta och storstäder eller nått. Tror ni det sätter igång då? Visst det är ju lugnt å skönt när den ligger där den ligger just nu, men nu får du gärna komma ut! Inte för att jag längtar efter den smärta jag vet kommer komma, men när det är över så glömmer man så fort. Det ska bli så spännande att se vad det är för en liten filur där inne. Är det en pojk eller blir det en liten flicka till. Syrran skickade hem en kartong med kläder i fall att det blir en liten pojke. Så nu behöver den inte ha flickkläder på sig i allefall 😏. Nä då hade en hel del neutralt till första tiden oxå. Va tror ni att det blir? Syrran å min kompis Marlena tror på en pojk. Det är bara att vänta och se. Får se om det blir jobbigt att läsa detta den få det är skrivet på telefonen. Nä nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att stigs upp och fixa lite frukost. Ha en trevlig dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar