lördag 11 februari 2012

Melodifestival mys!

Här hemma hörs tonerna från melodifestivalen i kväll. Vi har haft en mysig kväll och ätit gott. Älsklingen gjorde plankstek och det var riktigt smarrigt! Lilla hjärtat och jag passa på att ta oss en svängom när det var en massa musik på tv. Hon gillar att dansa med mamma, och mamma tycker det är mysigt att dansa med henne. I går var jag och shoppade loss på Ikea. Och visst följde det med lite hem. Jag köpte ampeln jag ville ha till tvättstugan och till den en murgröna. Sen köpte jag galgar till Sallie, en glasbruk med lock, ni vet en sån där med spänne. Det ska bli min nya oboy burk. Så nu ska den hålla sig färsk länge. Två två pack med vita små lådor och ett trepack med små förvaringslådor slank visst med också. Det var roligt och skönt att få komma ut bland folk lite. Har ku varit instängd här i en vecka då Nessie haft vattkoppor. Men nu har de torkat och hon är hos sin pappa över helgen. Men i mon eftermiddag kommer hon hem igen som skönt är. Efter vi varit på Ikea blev Sallie och jag bjudmat till Marlena och Mathias på tacos. Vilket lyx att bli bjuden på mat. Och det blev en trevlig kväll som vanligt. Vi gick he lagom till pappa kom hem från jobb och bastubad. Nä nu ska jag gå ut till min sambo som nog väntar på mig där ute i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner! Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar