söndag 12 februari 2012

Morgon mys på hög nivå!

Finns det nått mysigare än att få ligga och mysa med sitt lilla <3 en söndagsmorgon?


Och kissen har får minsann vara med och mysa.

Sen var det dags för frukost och även om Sallie inte äter så mycket än så gillar hon att få sitta med.
Mitt lilla charmtroll :)

Nu ska vi göra i ordning oss för att åka in till stan och shoppa lite igen. För det gör man ju gärna och ofta. Idag ska vi kolla på en gåstol till lilla sessan. Sen har jag hittat en söt brödkorg på Ikea som jag tänkte jag skulle ta mig en nämre titt på och ev köpa. Det ska även inhandlas lite krokar till att hänga upp tvättställningarna på i tvättstugan.

Sen är det ju söndag och då kommer den stora sessan hem :). Längtar!!!

Ha en underbr söndag mina vänner.

Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Den där ampeln tänkte jag också införskaffa;-) Är så fin!! Ha en mysig söndag kära vän!
    Kram kram

    SvaraRadera