söndag 12 februari 2012

En härlig söndag!!

Dagen började med shopping på Ikea. Och som vanligt hittade man lite bra ha saker "blink".
När vi var iväg så ringde pappa och undrade om vi inte skulle komma till dom och äta lite mat, och det tackar man ju inte nej till. Han skulle göra kyckling och ris. Och det var riktigt smarrigt!
Så när Nessie kom hem vid halv tre tiden så styrde vi bilen mot Ålem.

Sallie var på strålande humör hela tiden, så härligt att se henne lycklig och nöjd.



Sen plockade vi fram Nessies gamla gåstol och det var väldigt roligt och hon kunde ju tom sparka sig bakåt. Men det lutar nog åt att vi köper en annan av en kompis då denna inte är så jättefräsch längre.


Efter god mat med glass till efterätt så packar vi in oss i bilen för att åka ner till Patamalm för att gå med deras hundar. Det var redigt skönt att komma ut i den friska luften. Tyvärr hann vinte gå ut mot hamnen då det mörknade fort. Hade varit kul att fota lite där, men det får jag göra en annan gång.





Efter promenaden åkte vi hem.
Och nu håller Robert på att baka kanelbullar. Jag vet vilken man! "blink" Ja han kan han :). En man som både bakar, stryker, manglar, snickrar och är allmänt händig. Ja vem vill inte ha det???
Han ska ta med sig bullarna till jobbet för att bjuda på. Undra om vi också får smaka tro.

Nu ska jag mysa med mina två sessor.

Ha en trevlig kväll mina vänner!

Kram Annelie

2 kommentarer: