måndag 13 februari 2012

Vilken underbar dag!

Idag är var Nessies första skoldag på en vecka. Tror nog att hon tyckte det var kul att få gå iväg och träffa kompisarna igen. I morse när vi vaknade så fick jag ett sms från Nessies kompis mamma, Amber hade saknat Nessie och undrade om hon skulle till skolan och om dom kunde leka. Ambers mamma är som jag, mamma ledig och flickorna går samma tider. Så idag blev det inget stress till skolan då Nessie följde med Amber hem. Så Sallie och jag kunde i lugn och ro göra vad vi ville här hemma. Rätt skönt att slippa stressa iväg. Hade tänk göra en massa saker idag, men tiden springer ju iväg och då lillsnuttan inte vill sova nå mycket så blir det mest mys. Men lite mangel och ett trevligt kaffebesök av bästa Marlena hann vi med i allefall :). Är så skönt att ha en nära vän så nära.
När Marlena gick hem tog vi fram täcke och lekmatta och la på golvet, och sen en massa leksaker. Sen vatt det en massa bus.


Men man blir ju trött va att busa, så vad passar inte bättre än en härlig promenad i det härliga vädret!
Jag tror knappt att vi hann utanför dörren förren sessan sov. Och hur underbart är det inte att gå där i solen och dra in den friska luften. jag njöt varje sekund!

Men nu är vi inne igen och lillan leker medans jag sitter här och skriver.

Ha det toppen och passa på njut att denna underbara dag!

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar