tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Vad är det för dag? Jo det är ingen vanlig dag, för det är ju alla hjärtans dag!!!
Dessa söta kort fick jag från min stora fina tös idag! :)



Och i garderoben ligger små paket till mina kära här hemma. Nessie fick sitt när hon kom hem från skolan. Och vad passar inte bättre än en pysselbok om man snart är 7 år.

Min lilla fina tjej ligger och sover, är nog rätt trött efter att ha varit på babysång för första gången i förmiddags. Hon var nöjd och med hela tiden, så det kommer nog bli roligt det här för henne. Och jag tycker det är mysigt att få göra nått sånt här med mitt lilla <3. Sen var det ju roligt att komma ut och träffa lite andra mammor. Och det blev en riktigt trevlig fika stund efterråt. Satt kvar ända tills det var dags att hämta Nessie på skolan.



Dessa söta muffins vann jag då jag var med och tävlade om en alla hjärtansdag tårta. Jag vann inte nån tårta men jag fick 3.e priset och det är inte illa det heller :). Visst ser dom goda ut?! Det blir en bra efterrätt sen :).



Gå in på hennes blogg ni också. Hon gör jätte fina tårtor och tar gärna in beställningar. Och så kanske ni också har chans att vinna nått gott nån dag.

www.amberstartor.blogspot.com

Nu ska jag fixa lite till här hemma innan mitt lilla <3 vaknar.

Ha en underbar alla hjärtans dag nu mina vänner!

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Ha en riktigt mysig Alla Hjärtans Dag!!! Puss & Kram vännen min <3

    SvaraRadera