tisdag 14 februari 2012

Blommogram...

Jag stod och lagade mat och plötsligt så ringer det på dörren. När jag öppnar står det en kvinna med ett blombud i handen, och det första jag tänker "hon har kommit fel". Men kvinnan frågade artigt om det var jag som var Annelie. Visst är det jag! Blomman var ju till mig!! :) Snacka om att jag blev överraskad! Men lycklig! Tack älskling!!!




Älskar dig också!!!!
puss puss


Även mitt lilla hjärta fick en alla <3 dag present, och det var väldigt spännande med ett paket.



Mitt stora hjärta är inte riktigt kry, så det blir att vara hemma från skolan i morgon.
Men jag tror inte att hon är ledsen för en hemma dag med mamma.

Kram Annelie

3 kommentarer:

  1. Gulle han!!! Fick också blommor här. 7 vita vackra rosor - såå fina. Ska ta kort på dem imorgon i dagsljus.
    Natti natti och stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) jag blev jätte överraskad! Å va fint med vita rosor. Natti natti. Stor kram tillbaka!

      Radera
  2. Vilken man du har Annelie!!! Så fint! Och såklart förstår att Sallie tyckte att paketet var roligt. Oftast är det så här att pappret och snörena är roligast=) Kram

    SvaraRadera