måndag 19 mars 2012

En trevlig dag

Haft en trevlig dag. Robert var snäll och klev upp och skulle ta Nessie till skolan, och så tog han Sallie så jag skulle få sova. Men som typiskt vaknade jag ju och det slutade me att jag följde med och sen åkte vi och åt frukost på Subway. Nån gång måste man ju prova att äta där oxå, och det var riktigt gott. Jag tog en med skagenröra. När vi sitter där så ringer svärmor och berättar att hon är i Kalmar. Så vi bestämde träff med henne och hennes syster, vi träffades och fikade på City Gross. Det var jätte trevligt och hon hade med sig en liten överraskning till mig. Sex st linneservetter. Jätte fina! Precis vad jag velat ha :). Gulle hon!!




Hem en sväng och sen kom mamma och vi åkte och hämtade Nessie i skolan och sen vidare till Mode huset och Ikea. Mormor köpte fina kläder till Nessie som hon fick som födelsedags present. Ett par jeans taits, en turkos Hello Kitti tröja och en lite tjockare tröja. Sen så köpte mormor lite kläder till Sallie också. Tack! :)




Lillan provkör Scanian som pappa köpt till henne :) <3


Nu är det snart dags att krypa ner i sängen.

Sov gott mina vänner!

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar