lördag 17 mars 2012

Hipp hipp hurra!!!

Grattis till min stora tjej som blir 7 år idag!
Tyvärr fick vi ställa in kalaset i dag pga sjukdom, då hela familjen är förkylda och krassliga.  Födelsedagsbarnet blev såklart besviken! Men vi har haft en bra dag i allefall. Så det får bli kalas om två helger i stället.



Idag har vi pysslat med Nessies inbjudningskort, som skall ges till alla 11 flickorna i hennes klass.
Hann inte göra allehoppa idag så i morgon får vi göra resten. De ska skrivas och målas.

I går var det min tur att bli fin i håret. Det känns alltid så så bra när man varit och klippt sig, och visst är det härligt när nån fixar och krafsar i håret. Nått man borde unna sig mycket oftare, men som jag tyvärr gör alldeles för sellan.



Nu har vi bytt upp oss, och två nya Iphone 4s flyttat in hos oss. Så nu får treorna gå i pension.
Ett rosa  skal var ju bara ett måste :)



I morgon ska älsklingen jobba, undra vad vi andra sjuklingar ska hitta på?

Nu blir det lite lördagsmys framför tv:en innan det är dags att krypa i säng.

Kram kära vänner! / Annelie




1 kommentar:

  1. Hej vännen!!
    Tack söta du så fint du skrev hos mig. Jag blev själv väldigt rörd av artikeln och jag hoppas att den hjälper nån att se att hoppet alltid finns.
    Hoppas ni får en fin dag imorgon och att ni kryar på er!!
    Stor kram till ER!!

    SvaraRadera