söndag 4 mars 2012

Första gången iväg utan min lilla sessa

Det har verkligen varit en toppen dag! Dagen började med sovmorgon och frukost på sängen :). Tack älskling! Sen har vi grillat och suttit och ätit på altanen för första gången i år. Det var varmt och skönt och väldigt gott! Kvällen avslutades med dansträning, första gången sen april/maj förra året nån gång. Det var riktigt roligt att få dansa igen, har saknat det. Min lilla söta sessa fick vara hemma hos pappa själv för första gången medans jag var iväg. Jag gav henne mat innan jag åkte och sen hade de busat lite och sen gick han en runda och hon somnade sött i vagnen. Så allt hade gått jätte bra! Kändes lite konstigt att åka iväg själv, skönt men samtidigt saknade jag henne. Jag hör hur hon sussar sött i vagnen <3. Nu ska jag försöka sova. För i mon är det skola igen så då blir det ingen sovmorgon. Natti natti mina vänner. Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar