måndag 5 mars 2012

Här gungas det..

Här gungas det :) Igår fick lilla sessan prova att gunga för första gången. Hon och pappa var med syrran  på lekplatsen. Så idag var vi ute och gungade igen :). Mys!!






<3 mina fina tejer!! <3

Idag när klockan ringde och det var dags att gå upp och gå med Nessie till skolan, var jag bara så galet trött! Men Robert var snäll och sa att han tog henne så jag kunde sova. Och sen när han kom hem så tog han även Sallie. Gulle han! Så jag fick sova ända till tio. Det var guld värt att få sova så länge ska jag säga! Detta tuttandet hela nätterna börjar tära nu, kanske inte så konstigt att man är trött. Men snart ska vi börja med välling, och jag hoppas det kommer bli bättre då.

Idag så tog jag och älsklingen en långpromenad i det härliga vädret. Mysigt när vi går allihop. Var bara Nessie som fattades, men henne hämtade vi upp i skolan på vägen hem.

Är galet trött och har ont i huvudet! Ska äta lite nu och hoppas på att det går över och att jag kan somna tidigt i kväll. Tyvärr så spelar det inte så stor roll hur lite jag än får sova på natten och hur trött jag än är på dagen så har jag svårt att somna på kvällen.

Men Sofias änglar är ett måste innan jag ska sova i allefall.

Trevlig kväll mina vänner!

Kram Annelie









1 kommentar:

  1. Du ser det går jättebra att åka hemifrån en stund, så skönt. De behöver det båda två vännen. Du ska se att hon snart tycker att det är smaskens med välling!! Skulle hon vägra nappflaska, ja då finns det gröt;) Gröt det är gott det!! Och så ser man henne, jag menar hon är ju huuuur söt som helst, en riktig liten prinsessa.
    Kram vännen min!

    SvaraRadera