söndag 25 mars 2012

Vad helgen bjudit på

Helgen började med Skagen toast på fredagskvällen. Mycket smarrigt! I lördags köpte vi tapeter till Sallies rum, det blev de rosa fjärilstapeterna på Rusta som jag ville ha. På kvällen var vi bjudna till våra härliga vänner Marlena och Matias. Det var en mycket trevlig och rolig kväll med ett härligt gäng! Måste vi bara göra om snart!! Får väl kanske bli hos oss nästa gång. Sen idag har vi firat Nessie med våra söta vänner Anna och Marcus, Ulrika och Matias och deras barn. Jag stod och gräddade våfflor till hela slanten. Smart gjort så lånade jag ett våffelgärn till av Marlena i går. Men hade inte skadat med ett dubbel oxå. Men gott vart det i allefall. Och en mycket trevlig eftermiddag. Alltid så trevligt att träffas alla! Känner att jag är lite dålig på att blogga, men tiden räcker inte alltid till! Men så är det väl ibland antar jag. Nu lite tv innan jag ska släcka dom blå ( som är melerade). Sov gott! Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar