fredag 9 mars 2012

Välling

Har provat med lite välling nu någon dag. I förrgår ville hon inte alls smaka och igår tog hon lite grann. Men idag var det mumma och hon åt snabbt upp de 55 ml som jag gjort i ordning. Sen blev hon arg och ville ha mer, men flaskan var ju tom. Så det var bara att gå och göra i ordning 55 ml till. Och de åkte ner de också. Min duktiga lilla sessa <3. Ska ge henne till kvällen igen, och jag hoppas att hon kanske sover lite bättre på vällingen än vad hon gjort med bröstmjölken nu de senaste veckorna.
Gröt och mat är fortfarande inte så intressant, men det kommer väl det också antar jag.

Idag åkte den stora sessan till sin pappa, alltid likan tråkigt, men en helg går ju fort som tur är.

Idag har jag haft besök av Malin. Alltid trevligt att få lite besök :).

I kväll är det älsklingen som står för maten, det skulle bli en överraskning och jag skulle inte hålla till i köket. Spännande!
Undra vad han ska hitta på?



Mina två fina flickor!! Mamma älskar er så mycket!!! <3<3<3

Ha en trevlig fredags kväll mina vänner!

Kram Annelie


1 kommentar:

  1. Så skönt att hon gillade välling!!!! Du ska se att snart sover hon som en stock om nätterna;)
    Natti natt!
    Kraaam kram

    SvaraRadera