onsdag 18 april 2012

Mamma barngympa

Idag har jag varit på mammabarn gympa på Friskis o Svettis. Det var roligt med jobbigt. Det var Jenny som har passet som fick med mig. Har lärt känna henne genom babysimet. Hon har en liten flicka hon oxå. Lite roligt när hon kom in i lokalen och säger - vad är det mitt öga skådar - ja här är jag sa jag. Hon tyckte det var kul att jag kom. Och det får nog bli mitt nya nöje på onsdagsförmiddagarna nu en tid fram över. Inte för att jag behöver gå ner i vikt då jag väger 3 kg mindre än när jag skrev in mig hos barnmorskan. Men det är kul och att få det som finns att bli lite fastare är ju inte heller fel ;). Idag är det ju dansdag för min stora sessa, och som vanligt så tog mamma och jag en runda på stan. Jag hämtade ut Sallies 6 månaders kort. De blev jätte fina. Ni ska få ett smakprov här framöver. När vi kom hem från dansen fick vi kålpudding som älsklingen lagat. Det var riktigt mumma! Det var mamma som beställt :). Då pappa inte äter det så hade hon inte ätit det på väldigt länge och när vi har pratat om det så ville hon gärna ha hon oxå. Så nu passade ju bra och det var väldigt gott! I morgon kommet söta svärmor och hennes syster hit på besök. Ska bli väldigt trevligt. Nu blir det lite tv tittande innan det är dags att sova. Natti Natti mina vänner. Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Det lät kul med mamma-barngympa..kanske något för mig sen till vintern!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var roligt men jobbigt! Synd jag inte gått tidigare. Men det tycket jag absolut att du ska :)

    SvaraRadera