torsdag 19 april 2012

Tänk 7 månader idag..

Grattis på 7 månaders dagen min lilla sessa <3. Tänk vad tiden speinger iväg!! Vart tar tiden vägen?




Idag var jag på vårdcentralen med Nessie. I snart två veckor har hon haft en massa utslag på kroppen och det blir bara värre och värre. Så nu fick hon tavegyl som hon ska ta i sju dagar. Får hoppas det går över nu.
Idag har svärmor och hennes syster varit på besök. De hade med en söt bukett blommor och en påse med vita stenar. Precis sådana stenar hade jag tänkt köpa, man kan ju undra om hon är tankeläsare :). Sen fick Sallie en rosa klänning och Nessie en söt ceriserosa topp av Linnea Roberts moster. Gulliga dom :). Det vatt en jätte trevlig eftermiddag och jag bjöd på hembakade kakor. Sen så beställde Nessie taco paj så det blev det till middag i kväll. Det var mums.


I mon åker min stora sessa till sin pappa :(. Tråkigt!. Men helgen brukar ju gå fort. Våran fredagskväll ska vi tillbringa hos familjen Henrysson, där det bjuds på tacos. Det ska bli mumma och trevligt som vanligt.
Nu ska jag kolla klart på Crimenal minds som är mitt favorit pogram.

Sov gott! Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Jaaa, tänk vad tiden går!!! Och då har vi ju bott här i 7 månader med=)
    Fina kläder de fick töserna!!!
    Jaaa, tänk i sommmar ska vi väl kunna lapa sol här i sköna Ekenäs och plocla stenar längs stranden:)) Sista chansen att ta ut de där dagarna och då skall det göras med råge, ha ha.
    Suss gott min vän och ha en härlig helg!
    Kramar Anna

    SvaraRadera