onsdag 16 maj 2012

Vårt härliga smultronställen..

Idag åkte jag och barnen och mormor över till sommarstugan. Det är så härligt att komma ner hit och andas in den friska luften. Jag bara älskar att vara här! Detta är verkligen vårt smultronställe. Det är här vi ska ställa upp våran nya fina husvagn. Den är ju iof begagnad men ny för oss. Det ska bli så skönt att ha sitt egna. Min morgon började med ett pass på Friskis och Svettis efter att jag lämnat Nessie i skolan. Sen hem och bada och packa för att åka ner hit. När vi kom ner hit så fikade vi lite med kaffe och smörgås. Sen gick vi en promenad till hamnen och kollade på alla små flundror som drog i väg med en väldans fart när vi gick på bryggorna. Mysigt! Sen på vägen hem så stannade vi till och plockade gullvivor. De luktar ju bara så gott. Nu har vi krypigt ner i sängarna och ska tillbringa första natten i år här nere. Ska bli mysigt att sitta på altanen och äta frukost i morgon bitti. Hoppas på lite sol nu bara. Älsklingen jobbar och sover hemma i natt, sen kommer han över i mon när han vaknat. I mon eft/kväll ska vi åka ner till Ekenäs och tillbringa kvällen med våra fina vänner. Ska bli så kul att se deras förvandling av huset där hemma. Spännande! Nä nu är klockan mycket och det är dags att sova. Sov gott mina vänner! Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev i sessans rum! Jag håller på med lillasysters här hemma.
    Härligt med husvagnsliv..vi har en liknande som vi trivs kanon med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt!!! Önslar er en skön lördagskväll nu!
    Kramar anna

    SvaraRadera