söndag 10 juni 2012

En helg i paradiset

Helgen har tillbringats i husvagnen. Det är bara så underbart att komma ner till till husvagnen och stugan. Att kliva ur bilen och andas in den friska havsluften är bara så härligt! Men burr va kallt det var i fredags kväll. Men på lördagsmorgonen när man slog upp husvagnsdörren så slog solen mot en.
Efter frukosten kom vi tack vare facebook på att det var Ålems marken. Och den som vi alltid brukar gå på. Så vi tog med oss barnen och deras kusin Linn och åkte dit. Alltid kul att gå på lite marknad.
Vi hittade en jätte söt klänning till Sallie som hon ska få ha på midsommarafton. Midsommarafton som vi ska fira hos våra fina vänner i Dalarna. Längtar så att få träffa min bästa vän och mitt gudbarn igen!
Visst är den söt! :). Hon kommer bli söt som socker i den <3.


Sen köpte hennes pappa lite bling bling att sätta på Sallies vagn. Visst är det sött. Handgjort på plats.



Igår kväll när vi var ute och gick vid stugan så träffade jag på Frida min gamla danskompis. Hon och fredrik var och kampade med sin husvagn. Idag kom dom bort en sväng och sen gick jag bort till dom en sväng. Sen var det dags att gå hem för att packa i hopp och åka hem. Men jag hann knappt hem och börja packa förren vi fick vi fick oväntat besök av pappas kusin och hennes man. Det var jätte roligt att träffa dom efter alla dessa år. Tänk att det är tack vare dom som jag började dansa. De han nämligen väldigt duktiga söner som har dansat. Men det var Tomas deras stora pojk som lärde mig dansa bugg. Kom ihåg när jag var med på en dansuppvisning på torget i Ulricehamn med han en gång. Kul var det men jag var nog väldigt nervös kan jag tänka mig.

Har ju glömt att berätta att jag målat om Nessies rum. Nu är det inte längre mörklila och burrigt! Utan vitt och ljust! Det är bara en lila fondvägg kvar nu. Här kommer några för och efter bilder.








Sen måste jag ju visa en bild på Sallies rum nu när hon flyttat in.



Nä nu måste jag krypa ner i sängen. Klockan är redan över elva och vi ska ju orka med denna veckan som är kvar innan skolavslutningen. Ska bli så skönt med sommarlov!! :).

Natti natti

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar