lördag 16 juni 2012

Sommarlov!!!

Jippi nu är det äntligen sommarlov! Synd att den började med tråkigt väder bara.
Ska bli så skönt att slippa stressa upp varje morgon för att gå till skolan.

Det blev en trevlig skolavslutning, min fina tjej var så fin <3. Efter kyrkan tog vi med oss Nessies och hennes kompis och åkte till Skälby för att fira lite. Vi hade med oss kladdkaka, grädde och saft. Det var riktigt smarrigt. Robert kunde tyvärr bara vara med i kyrkan sen var han tvungen att åka och jobba. Men Nessies pappa, bonusmamma och syskon var oxå med och firade. Det blev riktigt trevligt.

Mamma och Sallie och Robert gjorde sig oxå fina inför skolavslutningen.




Efter vi varit på Skälby så följde Nessie med sin pappa hem, det är ju pappa helg. Men snart är hon hemma igen.

Robert är iväg med jobbet och paddlar, Sallie sover och jag sitter här vid datorn. Fåe se om jag hinner plocka i ordning lite oxå innan lilla <3 vaknar.
I kväll ska vi hem till familjen Henrysson. Ska bli så trevligt! Var länge sen vi träffades allihoppa nu. Jag och Marlena har visst lyckats träffas en hel del denna vecka hihi. Fast nästa träffas vi ju inte nått så.
I mon kväll så kommer min lilla syster och hennes lilla pojk ner från Stockholm. Ska bli kul! De stannar ända till tors och vi ska vara en hel del vid stugan, ev blir det en dag på Skälby om vädret till låter.

Lillan hann vakna så nu ska jag ta hand om henne :).

Hoppas ni får en toppen helg.

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar