torsdag 16 augusti 2012

Sommarlovet är slut!!

Sommarlovet är slut och det är dags att packa ihop och åka hem, för på måndag börjar skolan för Nessie igen. Det har varit en härlig vecka här i husvagnen. De flesta har åkt hem så nu har det varit så lugnt och skönt! I måndags så följde Marlena och barnen med över hit och igår kom svärmor över och jag hjälpte henne att hitta kläder till en fest de ska på. Så ett antal timmar la vi på köpstaden. Men det var inte bara hon som hittade nått att handla. Jag hittade ett par byxor och halsband på rean. Och en mössa till Nessie. Sen köpte farmor ett par serisrosa mjukisbyxor till Sallie och benvärmare och ett halsband till Nessie. Men även jag fick :). Det blev en fin vit kanna. Innan vi åkte hem så handlade vi lite till tacosen som vi lagade till när vi kom ner till stugan igen. Efter maten så tog vi en tripp till Gårdby kafé. Det är ju bara så mysigt där! Och så mycket fint det finns där! Vaknade tidigt idag, redan vid 5 då Sallie vaknade och ville ha välling. Sen kunde inte jag somna om. Men nu är det snart dags att gå upp och packa ihop allt som ska med hem. Och det är ju en del! Undra hur mycket som inte får plats. Känns lite ledsamt att det är slut nu! Men husvagnen får stå kvar ett tag till så vi kan åka hit på helgerna om vi vill. Men jag avslutade med två kvällsdopp igår och det var så underbart skönt, så varmt har det nog inte varit på hela sommaren. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar