söndag 4 november 2012

Söndagsdans

I kväll åkte jag upp till söndagsdansen på klubben. Det var ju evigheter sen jag var där, ja typ nån gång i våras. Men jag fick dansa en hel del fast jag inte kände igen så många, och det var riktigt roligt! När det var slut och jag skulle ta mig lite vatten så stod det en kille där som gav mig komplimang. Han tyckte jag var duktig att dansa och att han inte vågat bjuda upp för att jag var förbra. Jag tackade för komplimangen men sa att han visst kunde bjuda upp nån gång. Det är alltid roligt att få komplimanger :). I morgon ska vi träffa mammor och barn från föräldrargruppen på Leos lekland. Det ska bli kul att träffas, var jätte länge sen nu och Sallie kommer tycka det är jätte kul! Mitt lilla hjärta håller på att få sin första tand. Hon gapar så stort och duktigt när hon ska borsta sin tand. Tänk nu är det bara 2 månader kvar tills jag ska börja jobba! Vill inte! Vill ju vara hemma hos mitt lilla hjärta! Detta är min vardag nu, inte jobba. Men det blir nog bra bara jag kommer igång antar jag. Nä nu är kl över elva och det är väl dags att sova. I morgon börjar ju skolan igen. Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar