söndag 19 februari 2012

Här steks det köttbullar..

Idag lagade sambon köttbullar. Det var riktigt smarrigt med hemmagjorda köttbullar, potatismos, sås och lingon.



Tur man har en sambo som kan det mesta. Även om jag gillar att laga mat, så är det skönt att slippa ibland.

Idag har vi varit ute och gått. Härligt att komma ut i den friska luften. Även att solen försvann just då vi var ute, och vi hann ju inte mer än hem så lyste den igen. Så typiskt! När vi ändå var ute och gick så passade jag på att gå in i affären och köpa härligt fina tulpaner till min söta granne som bröt benet i onsdags kväll. Hon blev jätteglad när vi kom. Stackan!

Nu har det ploppat upp lite koppor både här och där. Men hon har varit pigg och glad i allafall. Ikväll har min lilla sessa haft lite feber. Så med lite alvedon så hoppas jag hon sover gott.


Nu ska jag titta på Walander. Sen blir det att sova.
God natt mina vänner!

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar