måndag 20 februari 2012

Sportlov

Mammas lilla gullunge! <3

Då är det första dagen på sportlovet, och solen skiner härligt på himlen.
Nessie är hos min stora syster och kommer inte hem förren i morgon förmiddag. Saknar henne massor! Det är många dagar utan henne nu. Men det är ju roligt för henne att kunna vara hos sina kusiner.

Lillan ligger och sover i sin vagn, jag kunde ju inte låta bli att gå ut och gå i det härliga vädret!


       




Älsklingen har kvällsvecka, men idag jobbar han en dag. Och det passar ju bra nu när Nessie inte är hemma och vi är själva.

I mon ska jag till jobbet och prova ut arbetskläder. Känns lite avlägset då jag ska vara hemma till sista december. Så då får man väl hoppas att kläderna passar när jag väl börjar jobba igen.

Läste just ett mail jag fått av min söta svärmor. Hon höll på att sticka en kofta till Sallie. Så spännande.

Nu ska jag maila över lite bilder på min prickiga lilla snutt, till min söta svärmor.

Ha en bra dag!

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar