onsdag 22 februari 2012

Mormor fick ryka in..

På fredag fyller min älskade sambo 35 år. Och fyller man år så måste man ju få presenter. Men då Sallie har vattkoppor så kan jag ju inte åka nån stans. Och då jag helammar så är det ju inte så lätt att lämna bort henne så länge heller. Men jag frågade mamma om inte hon kunde komma och ha Sallie en liten stund medans jag och Nessie åkte och för att köpa presenter.
Så medans vi sprang runt i affärer, så gick mormor runt ute med henne i vagnen. Och här gällde det att rappa på! Då lillan inte är överförtjust i att åka vagn och dessutom väldigt mammig!
Och mycket riktigt så var hon inte nöjd speciellt länge och slutade inte gråta förren mamma kom och tog henne, min lilla busa. Men det gick över förväntan med att hitta presenter och jag tycker faktist att jag är nöjd med mina köp. Hoppas bara mannen tycker det samma "blink".







Min prickiga lilla tös! <3

Älsklingen han vet vad jag vill ha han!!! Denna fina juicepress fick jag av han idag. Gulle han!!


Han gjorde ett fynd! Han hittade den för halva rea priset. Och är precis vad jag önskat mig. Perfekt för mig som älskar ny pressad appelsinjuice.

Idag kom jag på vad jag skulle gett syrrans kille i present, nått jag kom på redan i somras, men som jag sen glömt bort. Men det hinner jag ju inte fixa tills på onsdag! Men det får väl bli en annan gång, då det kräver både tid och tålamod.

Nä nu är det dags att stänga ner här. Natti natti!

Kram Annelie





3 kommentarer:

  1. Ni e så härliga och fina tillsammans dottera och du!!
    Hmm, undrans just vad du hittat på till honom;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du inte lätt då man har ca 45 min på sig att fixa nått. Men tror och hoppas att han blir glad för det han får. Snart ska jag börja med en liten överraskning tills i mon :). Kramiz

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för din gulliga kommentar. Jag har inte ångrat mig alls att vi flyttade ut till landet. Men renovering tar på, speciellt sån stor renovering som vi har gjort. Men nu är det mest roliga saker kvar.
    Ha en skön helg
    AC

    SvaraRadera