fredag 17 februari 2012

Sallie har fått nya fina tossor

                              Dessa söta tossor fick Sallie av sin farmor dag. De är bara såå söta!




Min stora fina tjej har ju åkt iväg till Stockholm, och jag hoppas att allt går bra på vägen upp. Men de skulle ringa när de kom fram. Men det har ju varit bra väder så det ska nog gå bra.

Sen har jag fyndat lite idag, TGR där kan man verkligen göra fynd! Hittade detta söta kakfart för endast 40 kr. Och en söt tvålpump för 30 kr, precis vad jag behövde till tvättstugan.



Sen har vi gjort hemma gjord pizza," med lite fusk" köpte sånt där pizzakit. Men gott vatt det.
Vi gjorde en med en massa olika skaldjur, skinka och svamp. Och en med skinka, feta, vitlök, lök, ananas.




Nä är det en liten tös som kräver min uppmärksamhet här, så nu är det dags att sluta.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Hej sötis!!! Vilka fina grejer du fyndat!!! Håller med dig, där kan man verkligen fynda grejer alltså =)
    Vi får ha en pysselkväll framöver sen. Göra lite påskpynt kanske?? Dekorera fina påskägg vore kul!
    Sov gott!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Ja det vore jätte kul!!! :). Nä där kan man göra fynd :). Kraaaam

    SvaraRadera