onsdag 4 april 2012

En duktig liten sessa!!



Idag har vi varit och tagit sex månaders korten. Hon var såå duktig min lilla sessa! Korten kommer bli så fina :). Längtar tills jag får hämta ut dom. Det blev en dag på stan med min mor. Efter att vi vatt hos fotografen som är Wallander. Så gick vi till MC Donalds och åt lite mat. Sen blev det lite shopping på stan medans Nessie var på dansen. Hittade lite födelsedagspresenter. Skönt då är dom klara. Lilla sessan har verkligen varit överlycklig här i kväll. Hon har legat här och skrikit av lycka :). Min lilla sötnos! <3. Nu ska jag försöka sova. Sov gott! Kram

2 kommentarer:

  1. Åhhh, vill se de korten sen, så spännande!
    Hittade ni något kul i Ullared då? Har ju sett på en del andra bloggar att de hittar en del fint där;-)
    Nu börjar vi piggna till, men fy sjutton så trött och matt man blir. Vi har sovit mest hela dan, gick upp lite i tre och duschade... Nu är alla sängkläder tvättade, inkl täcken och snart kuddarna med, phu!
    Nu ska jag ta en lite rostad macka inna sovdax.
    Natti natti och stora kramen min vän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli spännande att se, klart du får se dom :). Hoppas de blir jätte fina. Jo du vi hittade en hel del. Så ta med dig stora plånboken när du åker. När var det ni skulle åka?
      Ja fy magsjuka är inge roligt! Och man är ju matt i flera dagar efter. Kram Kram

      Radera