måndag 30 april 2012

Min tur att natta..

Nattningarna har gått över förväntan. Hon har vaknat runt fyra och fått välling och sen somnat om. Har varit väldigt skönt att få ligga kvar i sängen för en gångs skull. Men igår kväll så jobbade Robert så jag fick ta nattningen. Men det gick jätte bra. Hon vaknade vid halv två tiden, men då hade hon ju Somnat redan vid sju. Hon fick hon välling och somnade om och sov till halv 7. Idag är det valborg och jag och barnen ska åka till Sallies farmor och farfar i Oskarshamn. Vi ska gå på tivoli och kolla på brasan medans Robert måste jobba. Men innan vi åker till dom så ska barnen och jag gå och fika hos en ny 'granne'. Det var när vi var ute och gick igår som vi började prata med Anna som flyttat in på gatan efter oss för tre veckor sen. Vi började prata och det slutade med att hon bjöd in oss på fika idag. Jätte trevlig tjej. Ska bli trevligt! Hon ska ha en liten bebis om 5 veckor :). Mys! Roligt att det blir lite barn ute hos oss. Ha en trevlig dag mina vänner! Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar