lördag 28 april 2012

Tänk vad bra det gått!

Robert gav Sallie välling och gick och nattade henne vid 20 igår. Sen sov hon ända till kl 4. Sen fick hon välling och somnade om och sov till halv 7. Hade verkligen inte förväntat mig att det skulle gå så här bra! Trodde hon skulle skrika efter mig och tuttarna ;). Men nä... Så i kväll kör vi på med samma igen. Men i mon kväll ska Robert jobba så då får jag ta nattningen själv. Får hoppas att det går bra i allefall, fast det är jag. I dag började vi med räkmackors frukost på City Gross. Det var smartigt! Sen har vi varit på Ingelstorpskolan på kosläpp. Förra året var det sådana köer att vi vände innan vi kom fram då kosläppet redan typ var över. Men idag var vi i god tid och gick runt och kollade. Det var trevligt, Nessie och jag åkte traktor och vagn. Sallie var överlycklig över alla djuren och hon höll sig vaken ända till kosläppet som hon gillade skarpt :). Min lilla söting <3. När vi kom hem hade vi lite soffmys med pippifilm och gottis. Nu står älsklingen och lagar lime kyckling som jag beställt idag :). Mums!. Senare blir det varmrökt makril med citronsmak och romsås. Lördagsmys helt enkelt :). Dags att duka. Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner! Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar