fredag 27 april 2012

Pappas nattjänst..

Igår natt så provade vi ju att pappa nattade. Han gav henne välling och la henne stax efter sju. Sen vaknade hon vid tio tiden. Han gick upp och tröstade henne och sen somnade hon om, sen vid tolv så vaknade hon igen och då tänkte han ge henne välling, men hon hann somna om innan han kom tillbaka. Sen fick hon välling vid två och sen sov hon till sju. Tänk hon snuttade inte en ända gång på mig och jag tycker det gick riktigt bra :). Fast varken pappa eller jag sov knappt nån ting. Jag somnade inte förren vid halv ett tiden och sen var jag vaken efter att Robert gått till jobbet vid kl fem. Men jag hoppas att det funkar lika bra i natt oxå och att vi båda kan sova om hon sover. Älsklingen som knappt sovit nått var trött nu i kväll och gick och la sig redan kl åtta. Idag gjorde jag hemmagjord pizza. Mums va gott det var! Undra om jag ska försöka måla klart lill sessans rum i mon. Nä nu tror jag att jag ska krypa i säng. Ha en trevlig helg mina vänner. Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar