torsdag 26 april 2012

Veckan som gått..

I tisdags så var vi på babysång. Denna gången fick syrran följa med då hon hade studiedag. Sallie gillar verkligen sångstunden. Synd att det snart är slut. I onsdags var jag på mamma barn gympa igen. Jobbigt men kul. Så på ons är det dags igen. Sen så var det dansträning för Nessie och jag och mormor gick en runda på stan som vanligt. Shoppade lite kläder till Sallie. Två bodysar och ett par taits för 30 kr styck. Lagom pris tycker jag :). Sen köpte jag en jättefin klänning på p.o.p. Idag har jag varit på bhv och lillsnuttan hade gått upp fint i vikt denna gången. Så nu är hon över 7kg. 7088 kg och 66 cm lång. Längden ligger hon under sin kurva. Så hon är inte så lång. Men de tror att det kommer igång nu när hon även börjar gå upp i vikt. Sen har Marlena varit här och fikat idag, lika trevligt som vanligt :). I mon är det den efterlängtade fredagen! Robert slutar tidigt och det är helg och jag slipper stressa upp tidigt. Tråkigt nog så ska Robert jobba på söndag kväll. Så jag undrar vad man ska hitta på då. Sen har vi flyttat bort Sallies säng en bit, så den inte står precis vid vår och mig. Sen gav pappa henne en flaska välling och sen nattade han henne. Skönt att han fick i henne välling. Och hoppas hon fortsätter ta den nu. Vi hoppas ju att hon ska sova bättre nu när vi gjort så här, för en gång i timmen börjar bli olidligt nu! Vi är både jätte trötta av att aldrig få sova nått sammanhängande. Så i natt ska vi prova att pappa tar henne först innan jag rycker in. Håll tummarna nu!! För vi vill sova!!! Nä nu blir det att titta lite på tv innan det är dags att sova. Sov gott mina vänner! Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att hon sover bättre inatt nu den lilla skruttan. Nu måste hon ju sluta terra sin lilla mammaom nätterna;)) Hoppas det går bra vännen!
    Kramar <3

    SvaraRadera